Nie masz produktów w koszyku.
Reklamacje i zwroty
1. Reklamacja przesyłki
1.1 Przesyłka uszkodzona
2. Reklamacja towaru
Wszystkie towary przed wysyłką są przez nas dokładnie pakowane, streczowane, a następnie oklejane specjalną firmową taśmą, która gwarantuje, że paczka nie była otwierana przez osoby trzecie. Mimo to mogą zdarzyć się sytuacje w których to kurier uszkodził paczkę podczas transportu. Dlatego też zaleca się otwarcie przesyłki i kontrola jakości towaru przy spedytorze firmy kurerskiej. W takim przypadku prosimy nie odbierać paczki i skontaktować się z nami drogą telefoniczną (22 100 50 89) lub mailową (info@kiosk-express.pl). Natychmiast po otrzymaniu uszkodzonego towaru wysyłamy nowy nieuszkodzony - lub w przypadku braku towaru na magazynie, bądź Państwa rezygnacji zwrócimy wartość zamówionych towarów wraz z kosztami dostawy.
Jeżeli odebrali Państwo towar uszkodzony nie sprawdzając go przy kurierze, prosimy o bezpośredni kontakt z firmami kurierskimi. Firmę kurierską jaką dostarczona została paczka można sprawdzić na pokwitowaniu odbioru lub w mailu, w którym wysłaliśmy potwierdzenie realizacji zamówienia.
Kurier zobowiązany jest dokonać oględzin przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia i wystawić "Raport Szkody". Do oględzin paczki należy pozostawić ją w stanie nienaruszonym (nie usuwać firmowej taśmy, folii, wypełniaczy itd.). Po spisaniu dokumentu należy odesłać uszkodzony produkt do Kiosk-Express S.C. (na adres: Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice), dołączając "Raport Szkody", wszystkie załączone akcesoria, kserokopię faktury VAT, gwarancję. Koszt przesyłki w tym wypadku ponosi klient. Po otrzymaniu uszkodzonej paczki oraz decyzji o zgłoszonej reklamacji Dział Obsługi Klienta Kiosk-Express S.C skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów dalszego postępowania.
1.2 Przesyłka niekompletna
Jeżeli odebrali Państwo towar uszkodzony nie sprawdzając go przy kurierze, prosimy o bezpośredni kontakt z firmami kurierskimi. Firmę kurierską jaką dostarczona została paczka można sprawdzić na pokwitowaniu odbioru lub w mailu, w którym wysłaliśmy potwierdzenie realizacji zamówienia.
Kurier zobowiązany jest dokonać oględzin przesyłki w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia i wystawić "Raport Szkody". Do oględzin paczki należy pozostawić ją w stanie nienaruszonym (nie usuwać firmowej taśmy, folii, wypełniaczy itd.). Po spisaniu dokumentu należy odesłać uszkodzony produkt do Kiosk-Express S.C. (na adres: Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice), dołączając "Raport Szkody", wszystkie załączone akcesoria, kserokopię faktury VAT, gwarancję. Koszt przesyłki w tym wypadku ponosi klient. Po otrzymaniu uszkodzonej paczki oraz decyzji o zgłoszonej reklamacji Dział Obsługi Klienta Kiosk-Express S.C skontaktuje się w celu ustalenia szczegółów dalszego postępowania.
Jeżeli przesyłka nie jest zgodna z zamówieniem lub stwierdzono rozbieżność w zawartości do faktury należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta pod numerem tel. (0 22) 100 50 89.
Wszystkie produkty oferowane w naszym sklepie posiadają gwarancje producenta lub importera. W przypadku wadliwego towaru należy postępować według warunków gwarancyjnych zawartych w dokumencie.
Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Kiosk-Express S.C. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji, należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (0 22) 100 50 89 lub za pomocą formularza kontaktowego. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:
Kiosk-Express S.C.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem REKLAMACJA
Jeśli producent "przerzuca" obowiązek przyjęcia wadliwego towaru na Kiosk-Express S.C. lub jeśli produkt nie posiada gwarancji, należy skontaktować się ze sklepem telefonicznie pod numerem tel. (0 22) 100 50 89 lub za pomocą formularza kontaktowego. Po ustaleniu z Działem Reklamacji wszystkich szczegółów należy dostarczyć wadliwy produkt na koszt własny na adres:
Kiosk-Express S.C.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem REKLAMACJA
Do dostarczanego produktu należy załączyć oryginalne opakowanie, dowód zakupu (fakturę) oraz oświadczenie z opisem uszkodzenia i roszczeniami wobec producenta.
3. Zwrot towaru
Zgodnie z „Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny” (Dz. U. Nr 22, poz. 271), mają Państwo prawo w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia produktu dokonać zwrotu towaru bez podania przyczyny.
W naszym sklepiej oferujemy możliwość zwrotu w terminie dłuższym niż przewidziany w ustawie tj. do 30 dni.
Przed dokonaniem zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. (0 22) 100 50 89.
Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie zawierające informację o sposobie zwrotu wpłaty za zakup towaru. Tylko wówczas gwarantujemy terminowy zwrot kosztu towaru. Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.
W przypadku zwrotu towaru przesyłkę należy kierować na adres:
Kiosk-Express S.C.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem ZWROT TOWARU
Faktura korygująca zostanie wystawiona w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Kiosk-Express, a następnie przesłana listem poleconym.
Do pobrania formularz zwrotu towaru:
W naszym sklepiej oferujemy możliwość zwrotu w terminie dłuższym niż przewidziany w ustawie tj. do 30 dni.
Przed dokonaniem zwrotu towaru prosimy o kontakt telefoniczny pod numerem tel. (0 22) 100 50 89.
Odsyłany towar zostanie przyjęty jedynie w sytuacji, gdy będzie zwrócony w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu, z kompletną jego zawartością, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone, oraz nie będą nosiły jakichkolwiek śladów używania.
Do przesyłki należy dołączyć oświadczenie zawierające informację o sposobie zwrotu wpłaty za zakup towaru. Tylko wówczas gwarantujemy terminowy zwrot kosztu towaru. Pieniądze zwracamy tylko za towar, nie zwracamy kosztów przesyłek.
W przypadku zwrotu towaru przesyłkę należy kierować na adres:
Kiosk-Express S.C.
ul. Ozimska 2a, 46-053 Chrząstowice
z dopiskiem ZWROT TOWARU
Faktura korygująca zostanie wystawiona w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu towaru przez Kiosk-Express, a następnie przesłana listem poleconym.
Do pobrania formularz zwrotu towaru: